rozmiar tekstu
Strona główna > Wycieczka do USA

Wycieczka do USA

Miasto Aniołów powitało nas piękną pogodą🌞

Amerykańską przygodę rozpoczynamy od Universal Studios Hollywood📽️

Kto nie lubi poniedziałków?

My pokochaliśmy ❤️❤️❤️

Dzień spędzony w Universal Studios Hollywood był cudowny, dla niektórych było to spełnienie marzeń🥰

Lataliśmy na miotłach z Harrym Potterem, uciekaliśmy przed dinozaurami w Jurassic Park, byliśmy uczestnikami bitwy ze Smokersami z Wodnego Świata📽️

Spotkaliśmy się ze Skooby Doo, Marlin Monroe i Beetlejuice🫶

Aquarium w Long Beach, plaża w Santa Monica, Beverly Hills, Aleja Gwiazd i zachód słońca nad LA🥰

Route 66 poprowadziła nas przez malownicze zakątki Californi i Arizony

Wielki Kanion Kolorado zrobił takie wrażenie, jakiego się spodziewaliśmy. Jest piękny, a równocześnie budzący grozę i obrazujący potęgę przyrody💪🌊

Kolację jedliśmy u Indian Nawaho🥗

Zderzenie piękna natury i architektury miejskiej, przesyconej kiczem i przesadą.

Kanion Antylopy, Park Narodowy Zion i Las Vegas.

Po nocnym spacerze po Las Vegas, nadszedł czas na jedną z największych atrakcji wyjazdu – Dolinę Śmierci. Temperatura w cieniu (a o ten było bardzo trudno) wynosiła 40 stopni Celsjusza🌞 W ciągu 30 minut pokonaliśmy wysokość miedzy 86 m ppm a 1300 m npm💪 przy wilgotności powierza ok. 1%😱

Mimo tego, strat w ludziach nie ma😉

„Are You Going to San Francisco”…❤️

Miasto miłości przywitało nas wiatrem i chłodem. Kwiaty z włosów nam wywiało, ale mimo tego jesteśmy zachwyceni i zauroczeni klimatem Frisco🌇 Most Golden Gate, Pier 39, Plac Ghirardelliego, Alcatraz, ulica Lombardzka, nadbrzeże rybackie, kolejki linowe i Chinatown – polecamy gorąco 🫶

Przejechaliśmy dziś prawie 800 km😱💪Plaże w Pismo Beach oraz Santa Barbara są piękne, a Pacyfik zachęca do serfowania, ale niestety ….wracamy do Los Angeles✈️